Veelgestelde vragen

1. Welke betaalmethoden ondersteunt Keepable.nl?

Keepable ondersteunt de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Bancontact / Mister cash
  • Directe bankoverschrijving
  • 2. Kan ik ook korting krijgen?

    Bij Keepable hanteren we een standaard kortingsstaffel voor klanten die meerdere keepershandschoenen tegelijk bestellen. Bij één paar geldt de adviesverkoopprijs zoals vermeld in de webshop, bij twee paar krijg je 5% korting, bij drie paar krijg je 7,5% korting en bij vier of meer paar krijg je 10% korting. Wil je als team of vereniging grotere aantallen afnemen? Neem vrijblijvend contact met ons op via info@keepable.nl en we bespreken de mogelijkheden.

    3. Welke maat keepershandschoenen heb ik nodig?

    Om de goede maat te kiezen, hebben we een speciale pagina opgesteld om de maat te kunnen bepalen. Gebruik de maattabel keepershandschoenen. Kom je er alsnog niet uit? Stuur ons een e-mail op info@keepable.nl want we helpen je graag!

    4. Ik kan mijn maat niet in de webshop selecteren, hoe komt dat?

    Indien een product of maat niet meer beschikbaar is, dan is deze niet meer te selecteren in de webshop. Dit betekent dat het product op dit moment niet voorradig is. We hebben goed inzicht in de voorraad bij onze leveranciers, dus het beste is om contact met ons op te nemen via info@keepable.nl. Wij kunnen jouw precies vertellen wanneer het product weer in voorraad is. Zelfs kunnen we alvast jouw bestelling reserveren en voor je klaarleggen, zodat jij verzekerd bent van het product

    5. Kan ik producten retour sturen of ruilen?

    Ja bij Keepable kun je producten retourneren. Je hebt wettelijk het recht om binnen 14 dagen na aanschaf je producten retour te sturen. Dit geldt uiteraard alleen indien de producten niet gepersonaliseerd zijn en indien de producten ongebruikt zijn. Volg de retourinstructies en zend de producten retour. De kosten voor retourneren komen voor rekening voor u als klant. De kosten voor het opnieuw versturen van een ander product of andere maat komen voor rekening van Keepable. (Dit geldt slecht eenmaal per geplaatste bestelling)

    6. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?

    Ja bij Keepable kun je producten uiteraard afhalen indien je dat wenst. Afhalen kan in Groningen of Emmeloord en kan tijdens het bestelproces worden aangegeven. Indien je hier gebruik van maakt, zul je van onze Klantenservice een bericht ontvangen zodra jouw bestelling klaarligt op de aangegeven locatie.

    7. Ik wil graag weten wat bepaalde begrippen betekenen?

    Op onze site kom je ook veel keepersjargon tegen. Soms is een term dan niet gelijk duidelijk voor je. Om deze reden hebben we een Keepers Kennisbank Typ de zoekterm in de zoekbalk en lees de uitleg bij het betreffende begrip!

    8. Hebben jullie ook video uitleg?

    Op onze pagina Video's vind je handige tutorials waarin we een uitleg geven.

    9. Hebben jullie ook een blog?

    Wekelijks worden er artikelen op onze Keepers Bloggeplaatst. Daarin beschrijven we handige tips, tricks, stappenplannen en houden wij jou op de hoogte van alles van voor en over keepers. Wil jij ook op de hoogte gehouden worden? Meld je dan onderaan de website snel aan voor de nieuwsbrief!

web-monitoring-ok