Retourneren

Product ruilen

We hopen natuurlijk dat je blij bent met jouw aankoop. Om wat voor reden dan ook kan het natuurlijk voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent met de bestelling. Je hebt bijvoorbeeld een verkeerde maat of het product voldoet niet aan de verwachtingen. Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Je hebt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van het product. Je kunt het product omruilen voor een andere maat of het product kan geretourneerd worden en het geld wordt retour gestort. Lees hieronder hoe dat in zijn werk gaat!

Retourinstructie Keepable

1. Ruilen voor een ander product of een andere maat?

Indien je een artikel wilt omruilen voor een andere maat of wilt omruilen voor een ander product, dan kan dat natuurlijk. Volg onderstaand stappenplan.

2. Retourneren en aankoopbedrag retour gestort

Indien je een artikel uit de bestelling of de gehele bestelling wilt retourneren, dan dien je dit kenbaar te maken aan Keepable. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, zal het aankoopbedrag worden teruggestort binnen uiterlijk 14 dagen. Om te retourneren heb je twee mogelijkheden. 1.) je retourneert het product op eigen kosten of 2.) je maakt gebruik van de retourzending via Keepable. Na ontvangst van jouw retour zal er een bedrag van €4,99 worden ingehouden van het resterende aankoopbedrag en de rest wordt teruggestort.

Uitzondering retourneren

Gepersonaliseerde artikelen kunnen wij helaas niet terugnemen. Dit gezien het feit dat een gepersonaliseerd product niet opnieuw te verkopen is.

Stappenplan retourneren

Stap 1: Meld de ruiling of retour aanvraag op onze website. Klik op Aanvraag Retour en je kunt de aanvraag verder gaan aanmelden.

Stap 2: Vul het bestelnummer in dat tijdens het bestelproces is gemaild. Het begint met # gevolgd door 9 nummers. Vervolgens vul je ook nog het e-mailadres in waarmee jij jouw bestelling hebt geplaatst. (bijv. voorbeeld@keepable.nl) Na het invullen van deze gegevens klik je op Volgende.

Aanvraag Retour button Onderaan website

Stap 3: Klik op de button Aanvragen Retour (zie rood omlijnde kader in de afbeelding) De button vind je onderaan de pagina net boven de zwarte sectie.Om vervolgens in het keuzemenu te komen waar het bestelnummer staat. Vink het juiste bestelnummer aan en er opent een overzicht welke producten er in deze bestelling zijn geplaatst. Klik nu op Volgende stap.

Stap 4: Per product vul je vier dingen in. 1.) De reden van retour. 2.) De staat waarin het product verkeerd 3.) je vult de actie in wat je wilt en 4.) je vult in het veld Extra Informatie in of je de retour op eigen kosten stuurt of dat je gebruik wilt maken van de retourvoordelen van Keepable. Eventueel kun je nog een foto aan de retouraanvraag toevoegen. Alles ingevuld? Klik dan op Retouraanvraag indienen

Stap 5: De aanvraag is bij Keepable binnengekomen en wordt beoordeeld. Je ontvangt een e-mail bevestiging zodra we de retour hebben ontvangen. Bij methode 1 zullen we het nieuwe product versturen en bij methode 2 wordt het aankoopbedrag al dan niet verminderd met de retourkosten teruggestort op de bankrekening waarmee de bestelling is geplaatst.

web-monitoring-ok