Garantie

Keepable levert de kwaliteitsmerken RG en Robey. We kiezen met zorg onze producten uit. Desondanks kan het toch voorkomen dat er artikelen zijn die fabricagefouten bevatten.

Wat zijn fabricagefouten?
Fabricagefouten zijn gebreken aan het product die niet zijn ontstaan door:
- Onjuist gebruik van het product
- Slijtage van het product
- Geen of achterstallig onderhoud

Bijvoorbeeld jij ontvangt je bestelling en pakt deze uit. Bij het passen van je product zie je dat er een losgelaten sticknaad is. Heb je na het ontvangen van jouw bestelling een product dat volgens jouw een fabricagefout heeft, neem dan contact met ons op met de volgende informatie:
- Stuur een e-mail naar info@keepable.nl
- Vermeld als onderwerp Fabricagefout
- Vermeld je voornaam, achternaam, bestelnummer en een beschrijving waar de fabricagefout zich bevindt.
- Tot slot maak duidelijke productfoto’s en voeg deze als bijlage toe in jouw e-mail.

Gebruik het product NIET en wacht onze correspondentie af voor verdere afhandeling, Het kan zo zijn dat we na het beoordelen van de foto’s vragen om het product te retourneren. De klantenservice van Keepable zal jouw aanvraag beoordelen en jouw per e-mail op de hoogte brengen van de verdere afhandeling. Indien jouw aanvraag wordt beoordeeld als fabricagefout, dan zal je een vervangend product ontvangen. Het kan zo zijn dat het betreffende product niet voorradig of leverbaar meer is. Op dat moment zal er in overleg met jou een passende oplossing worden gezocht.

Leidt bovenstaande niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

web-monitoring-ok